torsdag den 30. oktober 2014

Hjælp dig selv og verden på vej


Jeg har et print, der har ligget og raslet rundt i rodekurven under min seng - det er vejledningen til en morgenmeditation til at højne både min og verdens energi. Jeg har endnu ikke husket at gøre det, men papirerne skulle åbenbart læses i dag. ... Jeg føler, den tekst kan tale til andre end mig selv, så jeg vil videregive den her på Kugleugle. Det er en Geoff, der er forfatter til den oprindelige tekst, her på dansk:

Det her vil givet lyde lidt som "Ringenes Herre"s Midgård, men jeg vil åbne op og give dig et eksempel på min egen meditation.

Jeg forestillede mig og fremtryllede en "Jagten på den forsvundne skat"-udseende scene spækket med fælder, der udløses overalt omkring mig. Men jeg ser mig selv som en avatar, en karakterfigur med enestående styrke, hurtighed og evner. Jeg spiller rollen som en bevinget, hvid løve med sværd over kors på ryggen og med evnen til at projektere lys ud af mine hænder og øjne. Jeg finder rundt i labyrinten på rekordtid, mens fælderne udløses uskadelige omkring mig.

Jeg kommer til et alter; der er en amulet lavet af ren ametyst. Jeg ved intuitivt, at den vil forstærke mine naturlige kræfter, så jeg tager den på. Den danner et kraftfelt omkring mig og beskytter mig som et skjold mod alle onde kræfter og mystiske angreb. Det er en fuldendt sfære af elektrisk blå, sydende energi og ren beskyttelse.

Nu visualiserer jeg dette ved hver dags begyndelse, og som resultat føler jeg mig mere behageligt til mode, i et bedre humør, og jeg tiltrækker god energi og gode hændelser. Jeg føler mig beskyttet mod mind-control og mod alle skjulte, ondsindede magter.

Denne eventyrlige rejse ledte til faktiske ændringer af min fysik. Jeg har det simpelthen bedre på grund af det.

Jeg bruger til dagligt denne arketype som en kilde til beskyttende kraft. Dette vil bogstaveligt beskytte mig mod mørke magter i den virkelige verden. Hvorfor? Fordi jeg bruger min viljekraft (power of intention) til at skabe virkeligheden. Du kan selv gøre det på din egen måde, med dine egne historier, enestående karakterfigurer og arketyper.

Fokusér nu på at se verden forandres og fokusér din intention udad. Se kontrolsystemerne falde og se frihed spredes over verden. Se penge ændres fra et kontrol- og slavesystem til et system af naturlig byttehandel og udveksling. Se folk opmuntre andre til at følge deres passioner og se konkurrence falde bort.

Se - ikke kollektiver - men samfund baseret på små landsbyer i den naturlige verden. Individet er opmuntret og indpodet med frihed, men kommer andre til hjælp, når de trænger. Se gift og edder og den måde, vi behandler dyr på, forsvinde, og erstattet med naturlig lov og respekt for hinanden og selve naturen.

Se børn lege og lykke spredes. Visualisér teknologi blive brugt til at forbedre snarere end kontrollere livet. Se opfindelsen af Scalar*)-bølge-mobiltelefoner, som forbedrer vores helbred i stedet for at ødelægge det. Ikke mere stråling, elektromagnetiske felter (EMF), mobil-sendere eller kræftfremkaldende frekvenser. Mind-control ophører med at eksistere, og alle får sin frie vilje igen, ikke længere bare en føjelig livskraft.

Vi er ikke længere medskyldige i denne onde magtstruktur, men sat fri. Vi bygger trætophuse forbundet med hængebroer og underjordiske småbyer. Vi maksimerer vores potentiale og bruger gratis, vedvarende energi fra solen, hydrogen, kold fusion, og fra Orgone**) og Scalar-bølger.

Dette er forestillingskraften. Dette er viljekraften. Dette er en faktisk kraft, vi har, og i stedet for at bruge den til bare at få "drømmebilen" eller "drømmepigen", som filmen "the Secret" insisterer på, så lad os bruge denne kraft til at gøre verden sund, lykkelig, fredfyldt og uopdelt.

Det her lyder sikkert som en gang new-age, urealistisk vrøvl - men du anser dig selv for at være åbensindet, ikke? Prøv det i en uge, 20 minutter hver dag, på din egen måde. Lav dine egne, unikke scener og lad din historie synkroniseres med at se verden sat fri og at menneskeheden går ind i et kvantum paradigmeskifte.

Hvis du har læst doktor Emoto og hans banebrydende arbejde med vand, ved du, at vand har hukommelse og intelligens. Krystaller startede hele computerrevolutionen, fordi hukommelse og intentionalitet kan gemmes i gigabytes på en computerchip på størrelse af et støvkorn. Disse ting er ufattelige, men vores evne til at bruge forestillingsevnen og at skabe vores egen virkelighed gør dem skamme. Så magtfulde er vi virkelig, og det er hvad kontrolsystemet er så desperat for at forholde dig. De ønsker ikke, at du forstår dit potentiale, men det gør jeg sandelig.

Ikke alle videospil er onde, ikke alle film er usunde, og selv tv - hvis det ses med en levende bevidsthed - kan være afhypnotiseret ved simpel kendskab til disse sandheder. Tro det eller ej, det er alt sammen muligt.

Bare prøv det i en uge og gør dig passende umage. Hvis du altid betegner dig selv som en sandhedssøgende og åbensindet, intelligent skeptiker - godt. Vær præcis den, du er, og test min teori selv. Hvis det ikke virker, kan du returnere til hvad du ellers gjorde. Men hvis det FAKTISK virker, ja, det åbner en ny verden, ikke?! Det tilbyder et veritabelt kvantum bevidsthedsskift.

Vi er alle superhelte, der er blevet fortalt, at vi er magtesløse. Sandheden er, at vi er mere magtfulde, end vi kan forestille os.

Masser af kærlighed og visualiseret fred,
Geoff

*) http://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave
**) http://en.wikipedia.org/wiki/Orgone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar